Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

jocelyne81

Antonie 21 | speldin
37 fotek, 23.6.2015, 2 102 zobrazení, 7 komentářů | koníčky, lidé, umělecké
Jan Špelda - Módní a reklamní fotografie
Portrét, fashion, glamour, boudoir, pin up, akt, ...

Stránka na Facebooku
7 fotek, 24.4.2015, 5 457 zobrazení, 55 komentářů | lidé
Bylo to moje první focení tohoto druhu po více jak roce a půl (!), takže jsem byl hodně nervózní. Dokonce jsem si na sebe upletl trochu bič tím, že jsme šli fotit celkem brzy a bylo ještě hodně ostré slunce, ale vzal jsem to jako výzvu. Bylo to také tím, že jsme se s Andulkou oba na focení už hrozně těšili :-) Jinak jsem si opět uvědomil co všechno musí člověk hlídat a hlavně se také opět naučit více spoléhat na histogram :-) Já si jsem některých chyb vědom. Např. v některých liniích jsem mohl být více důsledný, ale já na svých fotkách vždycky najdu nějaké chyby. Za to Andulka je prý nadšená :-)
423 fotek, letos v červnu, 4 106 zobrazení, 3 komentáře | cestování, krajina, příroda
695 fotek, letos v červnu, 3 129 zobrazení, 5 komentářů | cestování, krajina, příroda, širokoúhlé, země
336 fotek, leden 2014 až červen 2015, 4 688 zobrazení, přidat komentář
172 fotek, letos v květnu, 36 270 zobrazení, 25 komentářů | cestování, děti, krajina, příroda, rodina-přátelé
Bítov, Cornštejn, Nový Hrádek u Lukova, Vranov nad Dyjí, Vranovská přehrada a vyhlídky, Lednice, lodička a minaret, Čejkovice s koníčkem exkurze čaje Sonnentor a vinařství, Mikulov, Kamenice nad Lipou.

V úterý odpoledne vyjíždíme přes Rakousko k Bítovu. Objížďky a hrozná cesta. Spíme v lese před Bítovem. V noci nás uspává bubnování deště na střechu. Po příjemné noci jdeme kolem Jezírka lásky a Hradní studánky na Bítov. Děti mají prima atrakci - na hradě se navlékly do brnění. Obídek v karavanu z mrazáku. Cestou jukneme na Cornštejn a parkujeme v Podmolí. Vycházka na Nový Hrádek u Lukova je občas deštivá. Cestou potkáváme 3 mloky. Večer se přesunujeme na Vranov - Hamry. Vykoukli jsme tam prima místečko na parkování. Jen příjezd s karavanem je víc než dobrodružný. Při různých příležitostech jsme parkrát skokli do Dyje. V noci opět deštík, po krásném probuzení popjíždíme autem do městečka. Na zámku se nám nejvíc líbí panorama od řeky a síň předků (Altenové). Obídek je v restauraci. Všichni si dáme 300g řízek. Lucinka dojídá po Ondrovi a zbytek má k večeři. Spěcháme na parník na přehradu. Parník navzdory jízdnímu řádu vůbec nejede a děti jsou zklamané. Koukneme ještě na vyhlídku na přehradou a zpátky do karavanu na "vyučování" Večer děti dopisují úkoly a s Johankou jdeme na krátkou vycházku kolem Dyje a na vyhlídku. Před spaním ještě bereme děti na lanovou lávku přes Dyji - houpání lávky - zakázáno :-) Ráno po krásném probuzení (a noční koupeli v Dyji) jedeme do Lednice. Děti mají jako náplast projížďku na lodičce po Dyji. Vylezeme na minaret, dáme si gulášek v parku a svištíme do Čejkovic kde na nás čeká objednaná vyjížďka bryčkou po vinicích. Večer trochu popijeme (Johanka se předávkovala višňovičkou)... Ráno jdeme na Exkurzy do výrobny čaje Sonnentor. K pozdnímu obědu se přecpeme pečeného divočáka a pak jdeme na deštivou procházku po Mikulově. Jsou tady nějaké slavnosti - stánky. Děti si kupují drobnosti pro radost. Potom ještě vinařství a konečně posezení s přáteli a spát.
V neděli se pomalu a neradi balíme. Nabíráme zásobu višňovičky a jedeme přes Brno domů. Ondra se moc těšil na sekanou, kterou celou dobu vozíme v mrazáku, tak jsme ještě v Brně na parkovišti před Tescem vařili oběd. Johanka si mlsala víno, já jsme záviděl...
19 fotek, 17.5.2015, 4 053 zobrazení, 15 komentářů
6 fotek, 9.5.2015, 2 445 zobrazení, 48 komentářů | lidé
Krásná, zajímavá, mladá maminka.