Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

jocelyne81

74 fotek, jaro, 9 524 zobrazení, 5 komentářů
230 fotek, červen až srpen, 6 686 zobrazení, 9 komentářů
19 fotek, 6.8.2015, 2 846 zobrazení, 4 komentáře | lidé, umělecké
Letní fotografování v jedinečném střešním ateliéru v Plzni.
Pod modrým nebem, za svitu Měsíce nebo pod hvězdnou oblohou. Vznášejte se nad oceánem střech!
Žánr a téma, jaké se vám bude líbit. Nezáleží na pohlaví ani věku – umíme fotit kohokoliv :-)
Možnost zážitkového fotografování za doprovodu živé hudby na historické piano!
3 fotky, 6.8.2015, 2 530 zobrazení, 2 komentáře | lidé, umělecké
7 fotek, 6.8.2015, 3 390 zobrazení, 2 komentáře | lidé, umělecké
125 fotek, letos v červenci, 6 198 zobrazení, přidat komentář
417 fotek, letos v červenci, 32 452 zobrazení, 7 komentářů | cestování, krajina, města, příroda, rodina-přátelé
19.7. Vezeme starší děti na Tábor do Malejovic. Spíme v karavanu u Prahy. V pondělí je stále vedro, jedeme do Chomutova na Kamencové jezero. Pobyli jsem na nuda pláži. Lucinka poskákala na atrakcích.
Spíme u jezera na hrázi. V úterý ráno potřebuji vyřešit nějakou drobnost na autě (v Kadani) , je stále vedro, dáváme si zmrzku na moc pěkném náměstí.
Jedeme do Bezručova údolí. Objíždíme okolní přehrady na kolech a koupeme se v horských tůňkách. Spíme v údolí u potoka mezi 2 a 3 mlýnem.
Středa - přesun po hřebenech k Božímu Daru. Parkujeme na lesním palouku směrem na Potůčky u Černé. Většinu dne trávíme v horském potoku (Černá).
Odpoledne jedeme na kolech kolem Blatenského příkopu, přes Špičák, po Ježíškově cestě (Lucince se dost líbí) do Zlatého potoka.
Zpátky je to sakra do kopce a je hrozné dusno... Do karavanu se vracíme večer těsně před bouřkou. Byla to zatím nejhorší čina jakou jsme v našem bydlíku zažili.
Přes rachot krupobití jsme se ani neslyšeli. Asi se kolem prohnalo tornádo. všude polámané stromy. Jeden hned vedle karavanu...brr
Po probuzení zjišťujeme jak to všude kolem vypadá a jakou jsme měli kliku... Přejíždíme (stromy leží i na silnici) nad Hřebečnou. Parkujeme na planinkách u cesty k Mrtvému rybníku a jedeme kolem něj na Špičák na kolech. Do civilizace se nám z té krásy nechce a tak si dáváme oběd v bydlíku. Odpoledne bereme kola a jedeme kolem štol na Blatenský vrch a Vlčí Jámy.
Cestou jsme u Červené jámy natrefili úžasný lesní bufet. Museli jsme si tam dát aspoň pivko a nějaký zákusek abychom si to mohli vychutnat :-). Pak už na rozhlednu, Vlčí jámy a zase zpátky.
Vymyslel jsem jsem skvělou zkratku, která nás zavedla do divočiny, ale šťastně jsme to překonali. Rozhodli jsme se zůstat na místě přes noc. Krásný západ slunce...
V pátek ráno jsme skočili do blízkého potůčku a šli se podívat na východ slunce na Mrtvým rybníkem. Přesouváme se do Božího daru. Procházka po rašeliništi a dobrý oběd v hospůdce - penzionu hned u stezky.
Po obědě jedeme na kolech kolem Klínovce. Zpátky novou lanovkou.
Autem se jedeme osvěžit k potoku a na noc se přesouváme na Klínovec. Kocháme se hezkým západem slunce. Postupně utichá ruch a spíme na vršku sami.
V noci přišla opět pěkná bouřka. Kroupy, vichr, ale obešlo se to bez polámaných stromů :-) Po nadějném východu slunce přišla rázem mlha. Sjeli jsme přes Jáchymov do Karlových Varů.
S naší 13 m soupravou se ve Varech neparkovalo zrovna jednoduše, zůstali jsme u nádraží. Trochu mě zlobil kotník, tedy na procházku po Varech jsem "šli" na kolech. Hemžení národů nás vůbec neoslovilo. Najedli jsme se v Čínské restauraci plné hodujících asiatů, zajímavé. Potom krátký přesun k Sokolovu navštívit přátele. Přidali jsme se k dětské akci kterou si zorganizovali, plně si ji vychutnala Lucinka. Večer jsem zašli společně na picu a výborné pivko. Spali jsme na okraji městečka a zcela klidně. Metal fest na vedlejší louce se rozešel když jsme šli spát :-)
Neděle nás přivítala krásným počasím. Popojeli jsme do Lokte a na kolech jeli na společný výlet ke Svatoškám. Děti a Johanka si poskákaly na atrakcích. Přecpané bufety kolem Svatošek jsme vynechali
a jedli na zahrádce v restauraci na náměstí. Loket se nám mooooc líbil, počasí bylo úžasné. Na náměstí hrála živá středověká hudba, super!!! Na hradě se Lucinka propadla na ochozu a pořádně si odřela nohu :-( . Trochu jsme to opravili dortem a jeli do Mariánek. Možná nejsou tak luxusní jako Vary, ale nám byly rozhodně mnohem milejší...
Na noc jsme zakotvili v Kladské. Probudili jsme se do deště, ale šli jsme aspoň na kroužek po naučné stezce kolem rašelinišť. Oběd jsme si dali v bydlíku a vydali se pomalu domů.
V Lázních Kynžvart jsme ochutnali prameny a jeden moc milí místní nás vzal svým autem k okolním mimo město. Ještě jednou díky!!! Cestou domů jsme potkalli několik vydatných přeháněk a průtrží.
Po té poslední, nejvydatnější nás čekala krásná duha. Milá tečka za super výletem.